pondelok, 17. apríla 2017

Eurovea Fashion Forward: Kúsok z módnej prehliadky

Ahoj žienky:)

Minulý týždeň som sa bola pozrieť na Eurovea Fashion Forward a dnes Vám prinášam svoje dojmy a pár fotočiek. Aj keď som si lístky na túto akciu kupovala len pár dní pred jej začiatkom, stále bolo na výber z množstva voľných miest. Programom ma najviac zaujal druhý, štvrtkový večer, kedy sa mali predstaviť BCBGMAXAZRIA, Pietro Filipi a Miklosko, ktorý oslavuje 20 rokov na scéne. Ako inak, na takýchto podujatiach nájdete zaujímavé oblečenie nielen na móle, ale aj mimo neho. Mne sa podarilo vychytať vstupenku do druhého radu, dokonca na koniec móla, teda som mala skvelý výhľad a dostatok času si každý jeden model prezrieť od hlavy po päty. Nefotila som veľa, snažila som sa radšej si prehliadky užiť, keďže bývajú krátke, naproti tomu pauzy medzi nimi sú nekonečné. A ako sa mi prehliadka páčila? Bol to príjemný večer a určite neľutujem, že som si počas pracovného týždňa bola "vyvetrať hlavu", ale posledné Fashion LIVE! sa mi páčilo kúsoček viac. Na Eurovea Fashion Forward sa mi najviac páčili tieto 4 modely:





Čo poviete? Páčia sa aj Vám? Prinášam ešte pár ďalších fotočiek:
















Majte ešte pekný dník, užite si voľno, čoskoro sa vidíme:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára