sobota, 5. novembra 2016

Kokosový olej: Ak ho na niečo rozhodne musíte vyskúšať, tak sú to vlasy:)

Ahoj ahoj:)

Nedávno som rozmýšľala, ako by som si oživila fénovaním, žehlením a odfarbovaním zničené vlasy. Chcela som ísť na keratínovú kúru, ale keď som si v diskusiách na internete čítala, že to za tie peniaze vôbec nestojí, povedala som si, že vyskúšam nejaké domáce riešenie, no a čo by Vám napadlo dať si na vlasy ako prvé?

Kokosový olej používam na všetko možné, ale na vlasy som si ho začala dávať ešte len cca pred 2 týždňami, keď som sa ostrihala. Dávam si ho na vlasy vždy večer pred tým, ako si mám na druhý deň ráno umývať vlasy a nechávam ho pôsobiť cez noc. S umývaním oleja nie sú žiadne problémy, teda sa nemusíte báť, že Vám po ňom zostanú mastné vlasy. Olej dodá vlasom novú kvalitu, kedy sa aj so suchými a rozstrapatenými končekmi lepšie pracuje a po vyžehlení zostávajú vlasy celý deň krásne rovné, učesané, úhľadné, trošku ťažšie. Jasné, toto nemusí vyhovovať každej z nás, ale v prípade, že máte vlasy suché, zničené, "bez života" alebo Vám vyžehlenie dlho nevydrží a vlasy sa Vám počas dňa zvyknú opäť strapatiť a pôsobiť neupravene, myslím si, že kokosový olej je správna voľba:)

Nafotila som Vám, ako vyzerali moje vlasy po nanesení oleja, umyté a ešte mokré, suché a na záver aj vyžehlené. Myslím si, že vďaka oleju ani vlasy pred vyžehlením nevyzerajú zle, možno sa mi teraz podarí žehličku používať menej, čo poviete?


Na záver pár mojich postrehov...

Výhody používania kokosového oleja na vlasy:
✓ lacné, domáce riešenie pre suché, zničené a/alebo nepoddajné vlasy
✓ jednoduché a rýchle nanášanie
✓ pôsobenie v noci
✓ ľahké zmývanie
✓ viditeľný výsledok
✓ hmatateľný výsledok
✓ menej práce pri tvorbe účesov = ušetrený čas

Nevýhody:
kombinácia použitie cez deň + nečakaná návšteva
✗ občas v noci zaregistrujem, že sa mi olejové vlasy prilepili na tvár:D (riešenie = gumička:)))

Tak čo?:) Skúsili ste/idete do toho?:) Čo špeciálne používate na svoje vlasy? Pekný dník Vám prajem:)

20 komentárov:

  1. Já používám kokosový olej na vlasy velice ráda :) Máš krásné vlásky

    BLOG: Kosmetická taštička

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je super, asi taky začnu používat vypadá to bezvadně:-)

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nedám naň dopustiť. Na vlasy ho míňam bleskovou rýchlosťou a jeho jediná chyba je, že sa bežne nedá zohnať na litre :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha, naozaj, na vlasy sa míňa oveľa rýchlejšie ako na všetko ostatné, asi si začnem kupovať väčšie balenie:)

      Odstrániť
  4. Ja som skúšala kokosový olej na vlasy ,ale nejako sa mi neosvedčil a bolo jedno, či ho nanášam do suchých alebo do mokrých vlasov. Ako zábal resp. maska pred umytím nemal žiaden účinok a po umytí jeden jediný a tým boli fest mastné končeky vlasov, aj keď som si ho dala minimálne množstvo. Ostávam teda pri olivovom oleji.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hm, asi každej z nás vyhovuje niečo iné, ale super, že si napokon našla to, čo sadlo Tebe:)

      Odstrániť
  5. tak na tvojich vláskoch je naozaj vidno rozdiel :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  6. U mňa tiež moc nezabral, ale olivový ano :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten som ešte neskúšala, s týmito vlasovými trendmi som akosi pozadu:D

      Odstrániť
  7. Tyjo zajímavé rady. Kokosový olej, palmový ani olivový jsem na vlasy ještě nezkoušela. Trochu mám strach, že to bude vypadat jako že mám mastnou hlavu a na noc se zase bojím že budu mít mastný polštář. Asi bude nejlepší to vyzkoušet někdy o víkendu až nebudu mít nic v plánu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No:D Ono to aj vyzerá, že má človek mastnú/mokrú hlavu, preto je lepšie dať si to na noc. S umytím oleja z vlasov som zatiaľ nemala žiadny problém, ale pre istotu si dávam šampón 3x. Vankúš z toho mastný nemám:)

      Odstrániť
  8. Kokosový olej je něco zázračného. I já jsem mývala dost zničené vlasy a jak je mám dlouhé tak byly dost nevyživené a nerostly. Avšak po pravidelném používání kokosového oleje se mi zlepšila kvalita vlasů i rychleji rostly a mám je hlavně silnější. Nejlepší věc je ta že je to nejpřírodnější forma péče jakou vlasům můžeš dát, protože veškeré přípravky z drogerek i ty drahé kadeřnické jsou jenom jedna velká chemie. Pro zlepšení kvality vlasů udělá i minimalizace tepelné úpravy a přestat používat přípravky jako jsou různé gely, laky, tužidla apod., mám s tím zkušenost. Na tvých vlasech je změna dost znát.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež sa mi zdá, že keď som používala tužidlo na rýchlejšie schnutie vlasov, boli na tom moje vlasy kvalitou horšie. Fénovaniu sa, žiaľ, asi nevyhnem, keďže si umývam vlasy ráno:/

      Odstrániť
  9. Kokosový olej som zatiaľ nepoužila, ja skôr bambucké maslo alebo argánový olej. Ten argánový olej som používala aj na vlasy a bolo to super :) podľa tvojej recenzie ako čítam, určite budem musieť vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skús:) Iste, že nie každému to sadne, ale zrovna mne to dosť pomohlo:)

      Odstrániť
  10. Tiež som si ho hrozne obľúbila a používam ho na vlasy♥ inak máš krásny blog dávam aj odber a pozývam ťa na môj :)

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ďakujem krásne, idem sa ku Tebe pozrieť :)

      Odstrániť