sobota, 18. júna 2016

Náš časopisík:)

Ahoj ahoj:) Aktuálne pracujeme už na treťom vydaní nášho časopisu a mne sa stále nechce veriť, že sa mi splnil môj takmer 10-ročný sen:) Všetko sa to udialo veľmi spontánne, bez akýchkoľvek príprav sme nasadli do auta, dupli na plyn a teraz v tej šialenej rýchlosti, akú sme nabrali, za pochodu vybavujeme a vylaďujeme, vymýšľame, učíme sa, skúšame. Úžasné je, že to všetko je vlastne naša práca, naše nápady, náš produkt. Ak by som sa zamestnala ako redaktorka v nejakom existujúcom časopise, bola by som limitovaná určitou už dlhší čas zabehnutou štruktúrou, pravidlami a zvyklosťami, no tu všetko tvoríme od piky, každý jeden centimeter časopisu budujeme podľa vlastných predstáv a bez akýchkoľvek obmedzení. Takáto voľnosť je božská, no zároveň vám dáva pocit neobmedzených možností, z ktorých je niekedy náročné si vybrať:) ...dáme na titulku tento alebo iný obrázok? Bude tento nadpis veľkosťou 14 alebo 16? Zoradíme články takto alebo nejako inak? Môže tu byť modrá s červenou alebo sem dáme zelenú so žltou? Všetky tieto rozhodnutia mi však robia neuveriteľnú radosť, pretože práve TOTO je to, po čom som vždy túžila:) Píšem, tvorím, plánujem, spolupracujem so šikovnými ľuďmi a na konci mesiaca sa teším z pekného výsledku. A aj keď sa mi v živote splnilo už veľa dlhodobejších snov, tento je bezpochyby v top 3 tých najväčších:) Čo je vaším najväčším snom? Splnilo sa vám už niečo, čo bolo tak veľké a zdanlivo nedosiahnuteľné, že vaša racionálnejšia časť mozgu v to vlastne ani nedúfala?:) 

  
Prajem vám veľa splnených snov, majte ešte krásny dník:)

8 komentárov:

  1. Gratulujem, je skvelé, keď sa človek dostane k tomu, čo by chcel robiť, taká práca nás totiž bude baviť najdlhšie. Želám s časopisom veľa úspechov.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Janka, ďakujem krásne, aj ja Ti prajem všetko dobré:)

      Odstrániť
  2. Gratuluji a doufám že se ti bude dařit i nadále. Já mám svůj cíl/sen který se krůček po krůčku přibližuje ale musím se více snažit. Zatím nebudu nic říkat ale až to jednoho dne vypukne tak o tom dám určitě vědět ale je to také spojené s budoucí prací. Tak uvidím, ještě není všem dnům konec.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Terka, ďakujem a držím Ti prst, nech sa aj Tebe Tvoj sen splní:) ...čím dlhšie to trvá, tým viac sa človek teší, keď sa to naplní:)

      Odstrániť
  3. No krása! Tak toto je ten časopis. Priznám sa, že ho nepoznám, ale určite ho poznaju iní. Je naozaj super, že robiš to, o čom si snivala a čo ta bavi. Len tak dalej. Držím palce.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jejo časopis vyzerá zaujímavo :) Pekné fotky :)
    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY : partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť