piatok, 3. apríla 2015

Tip na dezert | KRTKOVA TORTA

Krásne sviatočné popoludnie vám prajem a i keď verím, že práve počas Veľkej noci na nedostatok dobrôt na stole netrpíte, predsa len mám pre vás jeden jedlý tip. Krtkovu tortu asi všetky poznáme, no napríklad ja som úplne zabudla, že niečo také existuje, keďže obvykle, keď idem piecť (čo nie je často:D), siaham po overených receptoch mojej maminy alebo si niečo vygúglim na internete a ani mi nenapadne, že nejaký dezert na mňa čaká už predpripravený v obchode. Ak ste náhodou krtkovu tortu ešte nejedli a/alebo nepiekli, mali by ste vedieť, že jej príprava je síce nenáročná a zvládne ju podľa mňa naozaj každý, na druhej strane je táto torta dosť sladká (s väčším podielom šľahačkového krému ako cesta), čo nemusí vyhovovať každému. Ja som tortu piekla včera u našich a takto to vyzeralo:)


Čo dobré ste si v poslednom čase upiekli vy?:) Užite si víkend, prajem vám všetkým krásne sviatky:)

9 komentárov:

  1. Mňaaam, vyzerá naozaj zaujímavo!! Takúto tortu som ešte nejedla, no ja ako banánový milovník by som si určite pochutnala. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Tiež mám rada banány a celkovo ovocie v dezertoch :)

      Odstrániť
  2. Krtkův dort miluju, mamka ho dělá docela často :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) To my sme naň úúúúplne zabudli..... No mal úspech a rozhodne som ho nerobila poslednýkrát:)

      Odstrániť
  3. Práve prednedávnom som ju jedla! :) Najlepšia torta, už keď som bola malá som ju mala rada. :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Ja som ju jedla zatiaľ iba dvakrát, ale tiež je to u mňa jeden z tých obľúbenejších dezertov:)

      Odstrániť
  4. Prosím, dobrý recept by nebol? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Veronika, určite sú niekde na internete recepty, ako si túto tortu vyrobiť od základu, ale ja som si základnú zmes kúpila v obchode (je to od Dr. Oetker taká modrá krabička), kde sú tri sáčky so surovinami, ku ktorým si dokúpiš ešte banány, šľahačkové smotany, vajíčka, rastlinný tuk, mlieko (a ide tam ešte troška vody). Preto som do článku nepísala recept, nájdeš ho na krabičke:)

      Odstrániť
    2. http://potravinydomov.itesco.sk/sk-SK/ProductDetail/ProductDetail/2002011307459

      Odstrániť